Maya

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD.

Av Maya - 11 april 2011 18:08

Okej, jag kan inte skriva som jag känner just nu. För nu är jag både uppriven och ledsen, och det slutar ju inte bra? Men seriöst. Skaffa er en hobby eller håll käft? Fattar ni inte att jag märker när ni smäller igen dörrar eller skriker på varandra om vardagliga saker. Okej, jag förstår om inte Jon fattar men JAG. HA!

Skrattretande.

Jag hör er snacka om att vi inte har råd med ditt och datt. Att ni - vi är fattiga.

Vet då hur mycket skuld ni lägger på mig? Jag tackar ner till vecko pengen som endast är 35 kronor. Igår när jag tappade en tand fick jag en tjuga. Men jag sa att jag inte ville ha den.


Fattar ni nu?! Vad jag offrar, jag vill ha en kamera, en ny bra bättre kamera. Men istället ger jag kameran till er. Kameran som inte ens finns. Men som kanske skulle funnits här bredvid mig om jag inte gav er pengarna.


Jag vill fan inte nu heller att ni ska få skuldkänslor, för jag vet hur hårt det är. Men snälla?! TÄNK. Vi har suttit isolerade hoss mormor och morfar i två år, endast för att ni så himla gärna ville bo i ett HUS. Radhuset duger inte, och inte lägenheten och nejnej, inte villan. Hus ska det va! Fyfan. Jag vet inte hur många gånger vi flyttat - kan det vara 12? Det är så jävla många gånger att inte ens fingrarna räcker till. Men fattar ni nu, varför jag sitter och GRÅTER ? Jag mår Helt Enkelt Inte Bra. Inte bra när ni skriker på varandra, när min bror är på mig eller när jag är tvungen att gå till en skola där ingen vill ha mig?


Gud, jag är ledsen, men jag kan inte bara .. sitta här. Jo det kan jag, för det gör jag. Men jag kan inte prata. Har världens knöl i vänster sida om halsen. Det gör så ont!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya - 22 maj 2011 09:54

Förlåt att jag inte har bloggat på sistånde. men det har varit såååååhääär mycket met skolan och livet och skit, att jag fullkomligt struntat i att blogga. felfel! så kommer jag länga in lite random inlägg, utan bilder förstås, eftersom kameran är bo...

Av Maya - 22 maj 2011 07:53


  Känner mig alldeles förvirrad från igår. Var vaken till ungefär halv två för att min bror hade åkt till gävle, fem mil härifrån. Så då drog pappa upp mig ifrån sängen och typ sa att jag skulle följa med. Så jag gjorde det och tja. Somnade med kl...

Av Maya - 22 maj 2011 07:36


  Bilden är från igår. hittar inte kameran.   Det känns inte som om jag är på någon annan plats en jorden? Gubben hade alltså fel. Och nu skulle han tydligen få ett fängelsestraff. Rätt åt honom. Han antyder att han kan hela bibeln när han knap...

Av Maya - 21 maj 2011 16:40


   Tjenixen. Idag har det väll bara varit en skön helgdag. Typ sovit länge, knäppt en massa bilder och legat ute på terassen och solat. Sedan har jag varit i valbo och bl.a köpt tröjan jag har på mig över.   Vad har ni gjort? :D ...

Av Maya - 21 maj 2011 16:37


   Ja, ni. Idag ska jorden alltså gå under. Inte för att jag tror på den där snubben som har över 66 radio startioner i U.S.A - Nejnej. Utan.. liksom, tänk Om jorden går under? Vad sjutton ska man göra då?! Man kan ju inte springa, eftersom jorden ...

Mig


Kommentera.

Kategorier.

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8 - 10 ?
 10 - 12 ?
 12 - 14 ?
 14 - 16 ?
 16 + ?

Fråga mig

16 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards