Maya

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Utan musiken skulle jag inte vara något.

Av Maya - 27 mars 2011 18:55

  Det är faktiskt sant. Utan musiken skulle det inte finnas så många anledningar att andas. Igenom pianot kan jag uttrycka mina känslor, spela världens vackraste låt eller helt enkelt bara klinka lite. Framför pianot mår jag som bäst.


Vad mår du bra av?

 
 
Jennifer

Jennifer

27 mars 2011 19:32

Vet inte om det andra kom med. Internet slutade fungera när jag klickade på skicka kommentar:3

Iaf. Jag mår som bäst tillsammans med familj, vänner och djuren. Men sen mår jag underbart när jag rider och är i stallet. Och även för små saker som finns i mitt rum bara, kanske en liten snäcka, vad som helst. Bara att den finns där får mej att känna mej säker och glad:)<3

http://www.AngelOne.bloggplatsen.se

Maya

28 mars 2011 19:39

:) Det är skönt att du har många saker du blir glad av. Jag har bara några få. Men när någon ger mig ett litet leénde eller en komplimang så skiner jag upp. Även om det kanske inte märks att jag bryr mig så gör jag det, eftersom jag tar in det lite segt i huvudet :)

 
RonjaBerg

RonjaBerg

27 mars 2011 20:15

Hur gick det med min design ;o? Skulle gärna vilja veta vad som gick fel :P

http://ronjafoto.devote.se

Maya

28 mars 2011 19:40

Det är något fel på mitt USB minne. Kan inte ta in mer filer/bilder osv. Men jag håller på att fixa det nu. Förhoppningsvis kommer det gå snart. Kan lägga upp din länk iaf. - till din blogg o-o

 
Alexandra

Alexandra

28 mars 2011 03:50

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
http://vadfanskajagheta.se/2011/march/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

http://vadfanskajagheta.se

Maya

28 mars 2011 19:48

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya - 22 maj 2011 09:54

Förlåt att jag inte har bloggat på sistånde. men det har varit såååååhääär mycket met skolan och livet och skit, att jag fullkomligt struntat i att blogga. felfel! så kommer jag länga in lite random inlägg, utan bilder förstås, eftersom kameran är bo...

Av Maya - 22 maj 2011 07:53


  Känner mig alldeles förvirrad från igår. Var vaken till ungefär halv två för att min bror hade åkt till gävle, fem mil härifrån. Så då drog pappa upp mig ifrån sängen och typ sa att jag skulle följa med. Så jag gjorde det och tja. Somnade med kl...

Av Maya - 22 maj 2011 07:36


  Bilden är från igår. hittar inte kameran.   Det känns inte som om jag är på någon annan plats en jorden? Gubben hade alltså fel. Och nu skulle han tydligen få ett fängelsestraff. Rätt åt honom. Han antyder att han kan hela bibeln när han knap...

Av Maya - 21 maj 2011 16:40


   Tjenixen. Idag har det väll bara varit en skön helgdag. Typ sovit länge, knäppt en massa bilder och legat ute på terassen och solat. Sedan har jag varit i valbo och bl.a köpt tröjan jag har på mig över.   Vad har ni gjort? :D ...

Av Maya - 21 maj 2011 16:37


   Ja, ni. Idag ska jorden alltså gå under. Inte för att jag tror på den där snubben som har över 66 radio startioner i U.S.A - Nejnej. Utan.. liksom, tänk Om jorden går under? Vad sjutton ska man göra då?! Man kan ju inte springa, eftersom jorden ...

Mig


Kommentera.

Kategorier.

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8 - 10 ?
 10 - 12 ?
 12 - 14 ?
 14 - 16 ?
 16 + ?

Fråga mig

16 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards